B2B

Obchodné podmienky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY INTERNETOVÉHO OBCHODU

Tieto obchodne podmienky sa riadia zákonmi Slovenskej republiky

Obchodné podmienky upravujú používanie e-shopu www.grante-elixirmladosti.sk, prevádzkovaného spoločnosťou REM-Invest, s.r.o., so sídlom na adrese:

Sovietskej armády 203/28, 076 03, Hraň, Slovensko, IČO: 36451568, DIČ:2020022400, IČ DPH: SK2020022400, 

zapísanej v Obchodnom registri Okresného súdu Košice I, oddiel: Sro, vložka č. 10981/V.

Platí pre nákup tovaru a služieb prostredníctvom internetovej stránky www.grante-elixirmladosti.sk

I. VYMEDZENIE POJMOV
1. Prevádzkovateľom internetovej stránky (e-shopu, online priestoer) je

REM – Invest, s.r.o.

Sídlo:
Sovietskej armády 203/28 076 03 Hraň

IČO 36451568
DIČ 2020022400
IČ DPH SK2020022400
podľa §4

Zápis v ORSR
Obchodný register Okresného súdu Košice I, oddiel: Sro, vložka č. 10981/V

2. Obchodník (Predávajúcim) je REM – Invest, s.r.o., Sovietskej armády 203/28, 076 03 Hraň, IČO: 36 451 568. Obchodník (Dodávateľom) tovarov a služieb ponúkaných v e-shope www.grante-elixirmladosti.sk je REM – Invest, s.r.o., Sovietskej armády 203/28, 076 03 Hraň, IČO: 36 451 568. Spotrebiteľ (Kupujúcim) je každý návštevník e-shopu, ktorý prostredníctvom e-shopu vytvoril objednávku. Pre účely zákona č.108/2024 sa spotrebiteľom – kupujúcim rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy koná mimo svojej obchodnej alebo profesijnej činnosti.

3. E-shopom je počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje objednávanie tovarov alebo
služieb.
4. Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach e-shopu.
5. Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného
vyplnenia objednávkového formuláru a potvrdením objednávky s povinnosťou platby.
6. Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu predovšetkým prostredníctvom e-shopu, e-mailovej komunikácie ako aj telefonickej komunikácie.

Definície

  • Spotrebiteľ: Fyzická osoba, ktorá koná mimo svojej obchodnej, podnikateľskej alebo profesijnej činnosti.
  • Predávajúci: REM-Invest, s.r.o., prevádzkovateľ e-shopu.
  • Objednávka: Požiadavka spotrebiteľa na kúpu produktov prostredníctvom e-shopu.
  • Zmluva: Dohoda medzi spotrebiteľom a predávajúcim na predaj produktov.

 

II. CENA
1. Všetky uvádzané ceny pri tovare sú konečné.
2. Predávajúci je viazaný cenou uvedenou na stránke e-shopu v momente vykonania nákupu.

3. E-shop ponúka na predaj rôzne ovocné šťavy, vrátane Grante – 100% šťavy z granátového jablka a APPLE KING. Zobrazené ceny sú konečné a zahŕňajú všetky dane a poplatky. Predávajúci je viazaný cenou v čase podania objednávky spotrebiteľom.

III. OBJEDNÁVKA
1. Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru. Pre korektné vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti dopravy a platby za objednaný tovar alebo služby.
2. Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí s cenou objednaných tovarov a služieb a teda objednávka sa stáva pre spotrebiteľa
záväznou.
3. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim, ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho je odoslanie tovaru.
4. Kupujúcemu je po vytvorení objednávky v e-shope automaticky generovaný e-mail s potvrdením prijatia objednávky e-shopom. Tento e-mail nie je potvrdením tovaru v zmysle ods. 3. tohto článku.
5. Kupujúci je odoslaním objednávky viazaný k zaplateniu kúpnej ceny objednaného tovaru.

  • Spotrebiteľ podáva objednávku prostredníctvom systému objednávania e-shopu.
  • Po prijatí objednávky predávajúci potvrdí objednávku e-mailom.
  • Zmluva vzniká odoslaním produktov predávajúcim spotrebiteľovi.
  •  

    IV. PLATOBNÉ PODMIENKY
    1. Za tovar a služby v e-shope je možné platiť nasledovnými spôsobmi:
    o platba na dobierku (platíte priamo kuriérovi pri preberaní tovaru)
    o platba Globálnymi platbami (VISA, MASTERCARD, Google Pay, Apple Pay). 

    o platba bankovým prevodom na náš firemný účet v Slovenskej sporiteľni, SK 4309000000000550407008 
    2. Predávajúci môže poskytnúť kupujúcemu možnosti zliav:
    o zľavu na základe jednorázového zľavového kupónu, vernostný program, odporúčanie a influencer program cez #influencera

    3. Poskytované zľavy nie je možné kumulovať.


    V. DODACIE PODMIENKY
    1. Štandardná doba doručenia je 3–7 dní od potvrdenia objednávky. V prípade nedostupnosti tovaru bude spotrebiteľ informovaný o očakávanej dobe doručenia. Spotrebiteľ si môže vybrať medzi rôznymi spôsobmi doručenia, s uvedenými nákladmi na webe.

    Jedná sa napríklad o prípady, keď sa čaká na naskladnenie nového tovaru.
    2. Ak je tovar skladom, je expedovaný podľa kapacitných možností v čo najkratšom čase.
    3. Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a služieb a časť z nich nie je skladom, informujeme o tom spotrebiteľa a či súhlasí s možnosťami čiastočných dodávok.
    4. Spolu s tovarom je zákazníkovi, spotrebiteľovi zaslaná faktúra (daňový doklad), návod ako i ostatné dokumenty k tovaru výrobcu.
    5. Za miesto plnenia sa považuje miesto, do ktorého je tovar dodávaný.
    6. Predávajúci realizuje dopravu ku kupujúcemu prostredníctvom: 

    o vlastná preprava,
    o kuriérskej spoločnosti SPS alebo DPD.


    VI. POPLATKY ZA PREPRAVU, BALNÉ A MOŽNOSTI PLATIEB
    1. Predávajúci si balné neúčtuje.

    Cena dopravy pri celkovej sume objednávky nad 55 Eur je 0 Eur.
    Cena prepravi kuriérskymi spoločnosťami  – Kuriér SPS alebo DPD je 4,50 € s DPH, a pri platbe za dobierku, cena za dobierku 1€ s DPH.
    Spotrebiteľ má možnosť bezplatne si vyzdvihnúť tovar – objednávku na výdajnom mieste, po dohode v Košiciach alebo v sídle firmy, Hraň, Sovietskej armády 203,07603.

    2. Cena poštovného je uvedená vrátane DPH a určuje sa z výslednej sumy objednávky.
    3. Ceny poštovného a možnosti doručenia sú uvedené v nasledujúcej tabuľke na e-shope:
    4. Pri celkovej sume objednávky nad 55 €(pre B2B odberateľov nad 100€) je doručenie bezplatne (0 €).
    5. Štandardná doba dodania je 3 – 7 dní, v ostatných prípadoch Vás o termíne dodania budeme informovať.
    6. Poštovné a balné pre dodávky na územie členských štátov Európskej únie, príp. iných štátov je stanovené individuálne na základe písomnej dohody (emailom) medzi kupujúcim a predávajúcim.
    7. V prípade, že si kupujúci neprevzal tovar zaslaný na dobierku, alebo v prípadoch, kedy dôjde k zneužitiu užívateľského konta, si predávajúci vyhradzuje právo obmedziť kupujúcemu možnosti platby len na spôsoby zaručujúce platbu pred odoslaním tovaru.
    Predávajúci si v takomto prípade vyhradzuje právo upraviť výšku poštovného ako kompenzáciu za vynaložené náklady. Zároveň
    bude na stránkach obchodu zverejnené meno kupujúceho, ktorý si neprevzal objednaný tovar na dobierku, kým neuhradí vzniknuté
    náklady.
    8. V prípade, že pri platbe vopred, nie je uhradená celá suma za objednávku do 8 pracovných dní, objednávka bude zrušená. Ak
    kupujúci potrebuje viac času na úhradu sumy za objednávku, je povinný o tom informovať predávajúceho prostredníctvom emailu
    alebo telefonicky.


    VII. PREVOD VLASTNÍCKEHO PRÁVA
    1. Vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho až momentom vyplatenia plnej ceny za predmet kúpnej zmluvy.
    2. Tovar alebo služby, na ktoré sa vzťahuje ešte vlastnícke právo predávajúceho, si predávajúci vyhradzuje právo v prípade uplatnenia
    reklamácie kupujúcim, vybaviť až v momente úplného zaplatenia predmetu kúpnej zmluvy.

    VIII. PRÁVO SPOTREBITEĽA VRÁTIŤ TOVAR BEZ UDANIA DÔVODU A POUČENIE SPOTREBITEĽA

    1. Právo na odstúpenie od zmluvy

    Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní od dátumu prevzatia produktov. Na uplatnenie tohto práva musí spotrebiteľ informovať predávajúceho e-mailom na info@grante-elixirmladosti.sk alebo poštou na adresu predávajúceho. Produkty musí vrátiť do 14 dní od oznámenia odstúpenia. Náklady na vrátenie produktov znáša spotrebiteľ, pokiaľ nie sú produkty vadné alebo predávajúci ich nesprávne opísal.

    IX. Vrátenie a refundácia
    Po prijatí vrátených produktov predávajúci vráti kúpnu cenu do 14 dní, tým istým spôsobom platby, aký použil spotrebiteľ, pokiaľ spotrebiteľ nepožiada o iný spôsob

    Záruky a reklamácie
    Ak sú produkty vadné alebo nezodpovedajú popisu, spotrebiteľ má právo na:

    • Opravu alebo výmenu produktov na náklady predávajúceho a v primeranej dobe.
    • Zníženie ceny alebo vrátenie peňazí, ak oprava alebo výmena nie je možná alebo primeraná.
      Spotrebiteľ musí predávajúceho informovať o vadách v primeranej dobe po ich zistení.

    Neférové zmluvné podmienky
    Predávajúci zabezpečuje, že tieto podmienky neobsahujú žiadne neférové klauzuly, ktoré by vytvárali nerovnováhu v právach a povinnostiach na úkor spotrebiteľa.


    X. PRÁVA A POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN
    1. Za zmluvné strany sa pokladá predávajúci a kupujúci = spotrebiteľ.
    2. Kupujúci je povinný:
    a. prevziať objednaný tovar,
    b. zaplatiť za tovar dohodnutú odplatu predávajúcemu,
    c. prekontrolovať neporušenosť obalu, resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.
    3. Predávajúci je povinný:
    a. dodať zákazníkovi tovar v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene,
    b. spolu s tovarom alebo dodatočne zaslať zákazníkovi všetky dokumenty k tovaru ako napríklad faktúru za tovar, reklamačný list,
    návod na obsluhu v kodifikovanej podobe slovenského jazyka.


    XI. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
    1. Bližšie informácie a presné podmienky o osobných údajoch, ich spracovávaní a ochrane nájdete v časti Ochrana osobných údajov.
    2. Sme registrovaní na Úrade pre ochranu osobných údajov pod číslom: 4893 a 4894.


    XII. NÁHRADA ŠKODY PRI NEPREVZATÍ TOVARU
    1. Predávajúci má právo na náhradu škody (podľa ust. § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka), v prípade že si kupujúci objednal tovar, ktorý nestornoval resp. neodstúpil od zmluvy a zároveň od dopravcu neprevzal tento tovar alebo po výzve predávajúceho si v prípade zvolenia osobného odberu tovar neprevzal v určenej lehote na odber. Týmto konaním kupujúci porušil svoju povinnosť uvedenú v čl. X bod 2. písm, a), podľa ktorého je kupujúci povinný prevziať objednaný tovar.
    2. Pri určovaní výšky náhrady škody, predávajúci berie do úvahy predovšetkým dopravné náklady a s tým spojené poplatky v prípade zaslania tovaru, náklady spojené s balením, expedíciou a administráciou objednávky ako aj všetky ostatné náklady, ktoré mu vznikli s realizáciou predmetnej objednávky a zároveň má právo si účtovať i ušlý zisk.
    3. Predávajúci má právo aj neuplatniť si právo na náhradu škody alebo si uplatniť toto právo len z časti.


    XIII. ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV

    V prípade sporov môže spotrebiteľ kontaktovať predávajúceho e-mailom na info@grante-elixirmladosti.sk. Pre spotrebiteľské spory predávajúci participuje na systéme alternatívneho riešenia sporov (ARS), a spotrebiteľ môže využiť platformu EÚ ODR na EU ODR platforma.

    1. Kupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@grante-elixirmladosti.sk),

    ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho
    práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo
    podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona
    391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ
    podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.
    2. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online a spotrebiteľ môže využiť platformu EÚ ODR na EU ODR platforma.
    3. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. 

    XIV. UPOZORNENIE
    Všetky informácie a zdravotné účinky potravín a výživových doplnkov nie sú určené ako lekárske odporúčania pre diagnostiku
    a liečbu. Ako prevádzkovateľ eshopu nezodpovedáme za neúčinnosť potravín alebo výživových doplnkov. Žiadne informácie
    uvedené v eshope nenahrádzajú spoluprácu s atestovaným lekárom.
    Jednotlivé zdravotné účinky potravín a výživových doplnkov sú uvádzané ako informačné a s čo najlepším úmyslom pomôcť
    zákazníkom eshopu. Zodpovednosť za správnu interpretáciu a aplikáciu jednotlivých zdravotných účinkov preberá zákazník eshopu.
    Všetky informácie o výživových a zdravotných tvrdeniach uvedené na našich stránkach sú len súborom informácií voľne prístupných
    z domácich a zahraničných informačných zdrojov a za žiadnych okolností nie sú dôkazom o skutočnom pôsobení potraviny,
    prípadne jej výživových a liečivých účinkoch. Dovoľujeme si vás upozorniť, že všetky informácie na tejto stránke majú informačný
    charakter a v žiadnom prípade neslúžia ako náhrada liečby predpísanej lekárom. Podľa NARIADENIA EURÓPSKEHO
    PARLAMENTU A RADY (ES) č. 1924/2006 z 20. decembra 2006 o výživových a zdravotných tvrdeniach o potravinách, nemôžu byť
    žiadnym potravinám priraďované iné výživové a zdravotné tvrdenia okrem povolených. Preto účinky produktu uvedené na tejto
    stránke sú tie, ktoré boli všeobecne známe v starých dobách a nie sú garantované.


    XV. ORGÁN DOZORU
    Orgánom dozoru pre spoločnosť REM – Invest, s.r.o. je:

    Orgán dozoru:

    Slovenská obchodná inšpekcia
    Inšpektorát SOI pre Košický kraj
    Odbor výkonu dozoru
    Telefónne číslo: 055/729 07 05, 055/622 76 55
    Fax č.:055/622 46 95 a

    https://www.soi.sk/sk/Kontakt.soi
    Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
    Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
    Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27
    odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
    tel. č.: 02/ 58272 172-3
    XVI. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
    1. Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky.
    2. Odoslaním objednávky kupujúci spotrebiteľ vyjadruje, že si prečítal všeobecné obchodné podmienky, súhlasí s nimi a ako aj s reklamačnými podmienkami.
    4. Tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú k dispozícií v sídle spoločnosti k nahliadnutiu spotrebiteľom a sú aj zverejnené na internetovej stránke e-shopu.
    5. Inak neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia
    podľa príslušných ustanovení predovšetkým Aplikovaný zákon

    Tieto podmienky sa riadia právom Slovenskej republiky, najmä zákonom o ochrane spotrebiteľa č. 108/2024 a Občianskym zákonníkom, ako boli zmenené.

    Dodatočné informácie:
    Zahŕňa reklamačné podmienky, riadené zákonom č. 40/1964 Zb, 250/2007 Z.z., 102/2014 Z.z., 122/2013 Z.z., 22/2004 Z.z., 513/1991 Z.z.

    6. Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť 1.7.2024. 

    XVI. Predaj Alkoholu

    1. Alkohol predávame osobám až od 18 roku veku. 

    2. Kontrola veku pri dodaní alkoholu je prevádzaná kuriérom a to vizuálnou kontrolou podľa OP.

     
    1.
    Doprava nad 55€ Zadarmo
    2.
    Pri nákupe nad 50€ získate kupón na ďalší nákup so zľavou 20%
    3.
    Darček za recenziu
    4.
    Využij akcie a výpredaje, o ktorých informujeme cez newsltetter / FB:
    viac...